1. Plāno kāzas priekš sevis, nevis priekš vecākiem vai vecvecākiem. Tā ir Tava diena! Izvēlies kāzu rīkotāju!
  2. Izvēlies netradicionālu tematiku un vietas. Tas var būt angārs, siltumnīca, mežs vai pļava. Domā ārpus kastes!
  3. Radi ko oriģinālu savai dienai! Tas ļoti iepriecinās fotogrāfu un video iemūžinātāju un liks radīt ko īpašu Tev!
  4. Plāno kāzas tā, lai laiks no ceremonijas līdz svinību noslēgumam nepārsniedz 12 stundas. Tādā veidā nenogursiet paši un arī viesi. Ceremoniju neplāno ātrāk par plkst. 14.00. Ideālais laiks ceremonijai ap plkst. 15.00, svinību noslēgums kaut līdz rītausmai, ar nosacījumu, ka visas dienas svinības notiek vienā lokācijā.
  5. Pārliecinies, ka foto un video komandas darbības stili un darbības veids sakrīt! Izvēlies māksliniekus vienā budžetā!
  6. Plāno visu kompakti! Pēc iespējas mazāk pārvietojies ar auto – maksimums 100km dienā. Ideālā variantā ceremonija un svinību vieta ir vienā lokācijā un nav jāpārvietojas ar auto.
  7. Ja plānosi visu vienā lokācijā, nevajadzēs pamest viesus uz ilgu laiku, pietiks vien ar stundu portretu laikam. Viesus nevajadzētu atstāt uz vairāk kā 2 stundām.
  8. Par gatavošanos. Līgavai un līgavainim jāatrodas pēc iespējas tuvāk vienam otram vai vienā lokācijā dažādās telpās. Tā varēs iemūžināt abus.
  9. Plāno gatavošanos. Izvairies no padomju laika mājām. Labāk rezervē viesnīcas numuriņu vai izvēlies privātmāju ar lieliem logiem un gaišām telpām. Lielisks risinājums ir atrast vietu Airbnb.
  10. Neaizmirstiet ieturēt brokastis!
  11. Domā par telpas iekārtojumu un gaismu – sakārto istabu/telpu, gatavojies tuvāk dienasgaismai.
  12. Līgavai ļoti piestāv skaists rīta tērps gatavošanās laikā. Kā būtu ar vienu skaistu rīta tērpu no Amoralle?
  13. Sagatavo detaļas, ja vēlies, lai tās iemūžina – ziedi, gredzeni, ielūgums un citi sīkumi.
  14. Gatavošanās daļai atvēli 3-4 stundas pirms ceremonijas.
  15. Izvēlies matu un grimma mākslinieku, kas var doties pie Tevis!
  16. Fotogrāfs un video iemūžinātājs ierodas ceremonijas vietā 30 min pirms tās sākuma.
  17. Paziņo viesiem ielūgumā, klātienē vai citā veidā, piemēram, ar postera palīdzību, ka fotogrāfēšana un filmēšana ar telefoniem un planšetēm nav vēlama un ir cilvēki, kas par to īpaši parūpēsies – jūsu izvēlētie svinību iemūžinātāji. Tā viesi vairāk izbaudīs ceremoniju no sirds un arī paši jutīsieties labāk.
  18. Atceries, ka Pinterest ir lieliska vieta idejām tomēr, ja vēlies tiešām rīkot Pinterest kāzas, pieaicini profesionālu dekoratoru!
  19. Kāzās nekad nevar būt par daudz sveču. Izmanto tās! Tiešām daudz!
  20. Izvēlies plīvuru, kas ir līdz zemei vai nav nemaz. Plīvuri līdz viduklim ir out of date tāpat kā kurpes baltā krāsā. Izvēlies zelta, spīdīgas vai citas, piemēram, savas sapņu dizainera kurpes!
  21. Less is more – kleitu izvēlies ērtu, bez apakšsvārkiem un brīvi krītošu! Tāpat arī domā par viesu tērpiem – ielūgumā ieraksti, ka ir jāievēro dresscode, piemēram, pasteļu kleitas, vienota krāsa, kā arī vīriešiem pilns uzvalks vienotā krāsu gammā. Koptēls visām kāzām uzreiz ir šikāks! Vai arī izdomā savu unikālo kāzu dresscode!
  22. Līgavainim vajadzētu būt saskaņotam uzvalkam, pilnā komplektā un krekla krāsai ir jāsakrīt ar kleitas krāsu. Jā, arī baltajam ir atšķirības!
  23. Ja ceremonija notiek zem klajas debess – izvēlies vietu, kur ir ēna. Saules gaismā vasaras vidū gan fotogrāfam, gan viesiem, gan arī pašiem nebūs viegli.
  24. Ja ceremonija notiek zem klajas debess bez mācītāja vai ārpus baznīcas, iesakam parakstīt laulību dokumentus iepriekšējā dienā un ceremoniju lūgt vadīt kādam draugam vai profesionālim – aktierim, improvizatoram vai citai personai ar lieliskām runas spējām. Tas ceremoniju padarīs daudz intīmāku un šis cilvēks varēs par jums izstāstīt stāstu.
  25. Sakiet viens otram jūsu lielās dienas solījumus. Izdomājiet tos paši vai nolasiet no lapiņas! Tas radīs emocionālu sajūtu un palīdzēs veidot lielisku video!
  26. Ja nevēlaties teikt solījumu publiski, dariet to divatā kaut meža vidū. Vai rakstiet viens otram vēstuli!
  27. Ja dienas laikā tiek solīts lietus, nodrošinies ar caurspīdīgu lietussargu. Tas neveidos nepatīkamas ēnas un izskatīsies lieliski.
  28. Fotogrāfijām ar viesiem atvēli laiku vismaz 30 minūtes.
  29. Nebēdā, ja diena tiek solīta apmākusies, jo fotogrāfs un video iemūžinātājs par dienu ar mākoņiem būs ļoti priecīgs.
  30. Portretu laikam atvēli 1-2 stundas.
  31. Neazmirsti paņemt rezerves apavus gadījumā, ja brienam pa neceļiem. Nebaidies sasmērēt kleitu, tā ir paredzēta tikai vienai reizei!
  32. Nekādā gadījumā neapmeklējiet muzejus vai ekskursijas kopā ar viesiem! Tā ir dārga laika patērēšana! Izvairies no nejēdzīgām tradīcijām, kuras arī patērēs dārgo laiku – piemēram, iešana pār tiltiem un vispār pārvietošanās kopā ar kāzu viesiem! Less is more!
  33. Neaizmirsti dienas laikā ēst un dzert ūdeni, ja vēlies izturēt vakara daļu!
  34. Ja vēlies dekorāciju fotogrāfijas, parūpējies, ka fotogrāfs svinību vietā var ierasties 15-20 minūtes ātrāk.
  35. Parūpējies par vietu pie galda pārredzamā vietā fotogrāfam un video iemūžinātājam. Tādā veidā vakara gaitā netiks palaisti garām svarīgi brīži. Neazimirsti arī nodrošināt vakariņas visai staff komandai!
  36. Ideālais portretu veidošanas laiks ir apmēram 1 stundu pirms saulrieta līdz pat 30 minūtes pēc tā.
  37. Izvairies no novecojušām un nepamatotām tradīcijām, kurām neredzi jēgu. Tās nav obligātas! Tilti un vārti jau ir out of date – atstāsim pagātni pagātnei!
  38. Svinību vietai izvēlies telpas bez dzeltenām sienām un griestiem, kā arī izvairies no guļbaļķu ēkām. Meklē ko īpašu!
  39. Parūpējies par apgaismojumu deju grīdai ar profesionāļa palīdzību, jo apgaismojums ir ārkārtīgi svarīgs ballītes sajūtas radīšanai.
  40. Izvēlies dzīvās mūzikas grupu vai labu DJ, tas ieviesīs dzīvību deju grīdā! Izvairies no lauku muzikantiem/kāzu vadītājiem vienā personā! Dodies uz grupas koncertu vai mēģinājumu!
  41. Svinību vietā sagatavo foto sienu, kas var tikt noformēta dažādos veidos. Ar fotogrāfijām, zaļumiem vai ziediem.
  42. Veido atpūtas zonu vakara daļai!
  43. Izīrē foto būdu!
  44. Izsniedz viesiem vienreizējās foto kameras, lai nodarbinātu viesus!
  45. Izvēlies pieredzējušu kāzu vadītāju, aktieri, improvizatoru. Tas atvieglos darbu vedējiem, kā arī vakars būs izdevies, kad kāds par to parūpējas. Kāzu vadītājs kontrolēs vakara gaitā notiekošo un spēs dot ziņu foto un video komandai par notiekošo un brīdinās par notikumiem! Ja kāzu vadītāja nav, piešķir šo lomu kādam no viesiem, kas ir atbildīgs par vakara gaitu.
  46. Lūdz iepriekš draugiem vai ģimenes locekļiem teikt uzrunu vakara gaitā! Tas piešķirs mīļumu un siltumu vakara noskaņai. Nepaļaujies, ka tas notiks pats no sevis, ir jālūdz!
  47. Atceries, ka mičošana nav obligāta tradīcija.
  48. Mičošana plkst. 00.00 ir novecojusi. Daudzi pāri to izvēlas darīt jau plkst. 22.00. Viesi ļoti nogurst gaidīt pusnakti vai plkst. 01:00, kamēr tiek sadalīta kūka. Pasniedz kūku jau pēc ceremonijas šamapanieša/uzkodu laikā! Tas būs kas jauns, pietam tas ir pilnīgi saprotams Rietumu kultūrā.
  49. Svinību vietā jābūt saldumu galdam! Arī viesi grib našķoties.
  50. Cieni dekorācijas un dekoratoru! Svinību vietā noteikti neturi uz galda ēdienu un dzērienu pudeles! Sagatavo atsevišķu bāru un uzkodu vietu!
  51. Nedēļu pirms kāzām nosūti plānu ar vietām, adresēm, laikiem un kontaktiem visiem svinību organizēšanā iesaistītājām personām! Tas palīdzēs vairāk sagatavoties.
  52. Nosūti ielūgumu svinību iemūžinātājiem – tas liek justies īpaši gaidītiem!

RF ideālais kāzu grafiks vienā lokācijā bez pārvietošanās ar automašīnu:

09.00 celšanās un brokastis 
11.00 sākas gatavošanās 
15.00 ceremonija baznīcā vai zem klajas debess 
16.00 kāzu kūka un šampanietis 
16.30-17.00 fotogrāfijas ar viesiem 
17.00-18.00 portreti 
19.00 vakariņas un uzrunas 
21.00 deja un ballīte 
22.00 - mičošana 
23.00 - ... ballīte līdz rītam

Lai izdodas!

Ir vēl kāds ieteikums? Uzraksti mums!

//

  1. Plan your wedding for yourself not for your parents or grandparents. It is your day! Hire a wedding planner!
  2. Choose a different wedding theme. It can be a greenhouse, aforest and a meadow. Think outside the box!
  3. Make something original for your wedding! That will make your photographer and videographer very happy and help them to create something special for you.
  4. Plan your wedding – be aware that your wedding day from the ceremony to a closing party is no longer that 12 hours! So you and your guests won’t feel very tired. Plan your ceremony at 2 or 3 pm ending the day at the sunrise.
  5. Make sure that your photographer and videographer styles are similar and they cost around the same.
  6. Plan everything compactly. Try not to use a car on your wedding day. If you use it – not more that 100km per day. In perfect condition – the wedding ceremony and venue are at the same place.
  7. If you plan everything in one place, you don’t have to leave your guests for more than 1-2 hours.
  8. The bride and groom should be very close to each other during the morning of the wedding so it is possible to capture both.
  9. Plan your morning. If you don’t own a proper place, book a hotel room or Airbnb. Choose a bright room with a lot of daylight.
  10. Don’t forget to eat breakfast.
  11. Clean your morning room, don’t leave it messy.
  12. The bride should think about morning dress.
  13. Prepare your wedding details if you want them to be captured. Wedding rings, invitation, flowers etc.
  14. Leave 3-4 hours for preparation.
  15. Choose a hairdresser or makeup artists who can come to your place.
  16. Photographer and videographer should be at the ceremony 30 minutes before.
  17. Tell your guests not to take photos during the wedding ceremony. It will help them to be with you during your special moment of love.
  18. Remember that Pinterest is a great place where to look for the wedding ideas, but keep in mind that if you really want a Pinterest wedding – hire a decorator!
  19. There are never too much candles at the wedding!
  20. Choose the veil, that is up to the ground. Middle waist veils are out of date the same as typical white shoes. Choose glitters or your favorite designer shoes!
  21. Less is more – choose a comfortable, simple dress without many  “cake”  layers!
  22. The groom should have a proper suit, fully combined and the colour of the shirt must match the colour of the dress! Yes, the white colours may be different.
  23. If your ceremony is under the clear sky, try to look for a shade. That will help you, your guests and a photographer feel more comfortable.
  24. If your ceremony is under the clear sky outside the church or without a priest, do your wedding papers day before the wedding and ask one of your friends or hire a speaker who can be the leader of the ceremony and tell a story about you both.
  25. Say wedding vows to each other! Write your own or read from small paper. That will add an emotional feeling to the wedding and will help to create stunning wedding film!
  26. If you don’t want to say your vows in public, do it after the ceremony, for just two of you.  Write a letter!
  27. Choose a transparent umbrella if there is going to be rain.
  28. Leave 30 minutes for photos with your guests.
  29. Don’t be sad if there is no sun during your day. That is even better for us, photographers and videographers.
  30. For wedding portraits leave 1-2 hours.
  31. Don’t forget about extra pair of shoes if we are walking through mud etc.
  32. Don’t be afraid of making your dress dirty! It is one time only.
  33. Don’t go to the museums or excursions with your guests.
  34. Remember to eat and drink a lot of water during the wedding day!
  35. About taking detail and decorations shots of the venue, be sure that the team arrives 20 minutes before you.
  36. Make sure that there is a place for the team to sit at the table in a good visible space, so they would not miss anything special. Make sure that there is a warm dinner for the team too.
  37. The best time for the portraits are 1 hour before to 30 minutes after sunset.
  38. There is a tradition you don’t like or understand? Don’t do it!
  39. For the venue choose bright rooms with white walls.
  40. Make sure that there is a good lightning spot for the dance floor. Hire a professional, so that there is a good party mood on.
  41. Try to choose a good band for the party or DJ. Go to a concert or rehearsal!
  42. Create a wall where to take good photos with flowers, photos or other greens.
  43. Hire a photo box!
  44. Give your guest one time only cameras!
  45. Create a chill zone for the guests outside the dinner table room.
  46. Choose a wedding host to lead the evening, an actor or etc. He/she will make sure that everything goes great and help the photo and video team not to miss anything.
  47. Ask your wedding guests, a friends or family member to say some words for the evening! That will add a good emotional feeling for the evening.
  48. Create a dessert table during the evening! Everybody loves sweets.
  49. You don’t have to wait for the midnight to present the wedding cake. Do it after the ceremony together with champagne and snacks!
  50. Respect your decorations! Keep snacks and drink bottles in special place – create a bar.
  51. A week before wedding send out a wedding plan for all the people that is working at the wedding – include people, places, location, telephone number just in case.
  52. Send out an invitation to your photographer and videographer. That makes us feel special and welcomed.

Our teams perfect wedding plan:

09.00 getting up, breakfast time
11.00 morning preparation
15.00 ceremony at the church or under the clear sky
16.00 wedding cake and champagne 
16.30-17.00 taking photos with the guests
17.00-18.00 portraits, shooting time
19.00 dinner and friends and family speaking
21.00 first dance and party
23.00 - 'midnight tradition'
00.00 - ... party till sunrise

Together we will create the perfect wedding story.

Have another tip? Get in touch with us.